dilluns, 26 de febrer del 2018

Ja hem tornat de lCan Massaguer!!


Hola amics i amigues del Pingüí!!!!

Ja hem tornat de les Colònies!!!

M'ha encantat la casa i els seus voltants, quanta muntanya per jugar!! Ha estat un cap de setmana genial!!!

El dissabte els nens i nenes del meu grup vam fer un joc d'orientació, anàvem en grups de 3 i havíem d'anar a uns llocs que teníem marcats a un mapa, guiant-nos amb una brúixola i marcar al lloc que havíem arribat, va ser molt divertit!!

A la nit tots junts vam fer el joc de la bandera a la zona del camp de futbol, el Marc i jo anàvem al mateix grup i vam estar a punt d'agafar la bandera de l'altre equip, al final va ser el Pol qui ho va aconseguir!

La veritat,  ha estat un cap de setmana genial, però hem tornat tots súper cansats!!

En arribar a casa, ens hem posat a desfer les motxilles per posar la roba rentar, primer volíem posar una rentadora amb la roba de color, i quan l'estàvem posant el pare ha trobat a faltar la samarreta rosa del Marc, que la portava el primer dia, com que és una mica desastre tots hem pensat que l'havia perdut, però... A la nit quan hem anat dormir, el Marc ha vingut a la meva habitació, a demanar-me les meves llumetes, tinc unes llumetes de colors com les que es posen al nadal, posades al capçal del llit, li he dit que no, que no li deixava, perquè ell té unes altres molt semblants. El Marc amb una cara molt trista i els ulls plens de llàgrimes, m'ha dit que se les havia deixat a la casa de colònies...- Marc! Això és impossible!!, li he dit, jo. - La Laia, una moni, ha revisat totes les habitacions abans de marxar!!

En aquest moment al Marc li han saltat les llàgrimes!! - Marc, què passa?? No et posis així!! Estàs bé?? Ha passat alguna cosa?? El Marc i jo ens hem abraçat i sense parar de plorar m'ha explicat el què li ha passat.

Resulta que alguns nens/es a les colònies van riure d'ell, per portar la samarreta de color rosa, per les llumetes del llit, que si portava una polsera... i el Marc va ficar totes aquestes coses en una capsa i les va enterrar pels voltants de la casa de colònies!!! Pensava que així s'acabaria el problema i que ningú més li diria que porta una samarreta de nena, que els nens no porten polseres... Però està tant trist...

Tot el que li passa al Marc, em va recordar al conte de la "Meitat del Jan" - Marc, aquesta nit t'explico jo el conte de bona nit. Vaig buscar entre els meus llibres, vaig agafar les meves llumetes i tots dos vam anar a l'habitació del Marc.

Quan vam acabar el conte el Marc em va demanar que em quedes amb ell fins que es quedes adormit.

Pobre Marc, em sap tan greu...

Aquí us deixo el conte per si vosaltres també el voleu mirar i entendre una mica millor el que li està passant al Marc.


En aquest enllaç podeu veure el conte!! 

https://drive.google.com/file/d/1rM0DnQGozWbUCyw99Q4VX2PsI8kblStq/view?usp=sharing



Carlota

1 comentari:

  1. Hola Carlota! Em mirat al teu blog. Ens hem quedat sense paraules amb el problema d'en Marc. Ja que anem nosaltres voldriem trobar la capsa d'en Marc. Podries preguntar-li on a enterrat la capsa?
    PETONS I ABRAçADES! Els ossos i balenes d'amanida.

    ResponElimina

Un gomet pel carnet i... notícia sorpresa!!!!

Amigues i amics, primer de tot dir-vos que em va ser impossible anar dissabte a la Festa del 30è, però se que l'Àlex si que va anar! i...